Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine IP4436
From: "Hardo Aun" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 22:20:42 +0300

Tere Laur

Saadan projekti asendiplaani, kus teie märkused sisse viidud. Kas nüüd
saan ära vormistada IKÕ plaanid?

Andke palun tagasiside. Sooviksin väga juuli lõpuks jõuda TRAM
kooskõlastuseni, kuna Elektrilevi ei alusta

enne mul erakinnistute sundvalduste taotlustega (4 erakinnistut), kui
olemas TRAM-i kooskõlastus.

Asendipaan dwg ja pdf on allalaetav siit.

<https://oneplatform-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/hardo_aun_bonava_com
/EhN-VcMLS3FDhiS8QZ7r-H4BCg2BpKfjox6YfZeiEeJnSQ?e=ggBOes>
https://oneplatform-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/hardo_aun_bonava_com/
EhN-VcMLS3FDhiS8QZ7r-H4BCg2BpKfjox6YfZeiEeJnSQ?e=ggBOes

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 29, 2024 5:35 PM
To: Hardo Aun <[email-masked]>
Subject: FW: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Edastan teeprojekti dwg faili, antud failis on vertikaalid peal, et kas
selle põhjal saate kajastada ristmevälja joonisel antud lõigus uue pinna?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Laur Kõiv
Sent: Tuesday, April 23, 2024 10:21 AM
To: 'Hardo Aun' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Edastan teeprojekti dwg faili.

Lisan juurde, et antud lõigul käivad ehitustööd.

Lisaks juhtis ehituse projektijuht tähelepanu, et

kui võimalik, siis võiks kaabli 11410 ääres kulgemisel rajada nii, et see
ei jääks kergliiklustee katte alla.

Juhin tähelepanu, et ristmiku piirkonnas tuleb 40 cm sügavusel kattest
vastu paekivist aluspõhi. Väljavõte teeprojekti geoloogiast:

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Hardo Aun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, April 20, 2024 11:11 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Kas te saate palun saata nr 11410 teeprojekti asendiplaani dwg.

Tänades.

Hardo Aun